Новини

  • 24 Мар Новини Сенсація технологічного простору майбутнього: HAVAL приймає попередні замовлення на Н6 нового покоління і пропонує 3D-огляд моделі 360 градусів Новини Сенсація технологічного простору майбутнього: HAVAL приймає попередні замовлення на Н6 нового покоління і пропонує 3D-огляд моделі 360 градусів
    З 1 березня по 30 квітня бренд HAVAL в Україні приймає попередні замовлення на інтелектуальний кросовер HAVAL H6 нового покоління з вигодою 30 000 грн .* Для оформлення замовлення Ви можете скористатися послугою онлайн-конфігуратора , який дозволяє підібрати колір, інтер'єр і конфігурацію автомобіля відповідно до Ваших побажань, а також познайомитися з новинкою ближче за допомогою 3D-огляду моделі 360 градусів на офіційному сайті haval-ukraine.com Н6 нового покоління доступний для попереднього замовлення в передньопривідній і повнопривідній версії, оснащений високоефективним 2.0.-літровим бензиновим двигуном (204.к.с., 320 Нм) і 7-ступінчастою трансмісією DCT мокрого типу з подвійним зчепленням, яка характеризується поліпшеною ефективністю перемикання передач. Створений під керівництвом іменитого дизайнера Філа Сіммонса, Н6 нового покоління є унікальним за своїм зовнішнім виглядом. Дизайн моделі втілює концепцію «Східного футуризму», яка змінює тон зовнішньої агресивності на вишукану елегантність. Крім нового візуального сприйняття, Н6 нового покоління пропонує збагачену гамму кольорів, яка включає такі відтінки, як білий (Hamilton White), чорний (Black), червоний (Red), коричневий (Brown), сірий (Ayers Grey), зелений (Green) і синій (Atlantis Blue).   Інтер'єр салону представлений на вибір в чорній, чорно-сірій, чорно-коричневій і червоній варіації. Виконаний в стилі мінімалістичної естетики, інтер'єр салону представляє технологічний простір майбутнього з глобальним баченням філософії східного дизайну, створюючи кращий вибір для покупців в нову епоху. Інтегруючи сучасні технології і турботу про користувача, функціональний дизайн інтер'єру був значно вдосконалений. Інтелектуальні гени моделі у внутрішньому просторі підкреслює триекранний зв'язок кольорового проекційного дисплея W-HUD, 10.25-дюймової цифрової панелі приладів і 12.3-дюймового інтелектуального сенсорного екрану мультимедійної системи. За допомогою проекційного дисплея водій зможе стежити за показниками стану автомобіля в режимі реального часу, не відволікаючись від дороги, що робить водіння більш зручним і безпечним. Ультрасучасний модуль перемикання передач з глянцевим покриттям характерний для позашляховиків високого рівня. Вишуканий і авангардний, він створює блискучий візуальний ефект, надаючи нотку розкоші салону автомобіля. Перед важелем перемикання передач знаходиться область для зберігання мобільного телефону з бездротовим зарядним модулем. Н6 нового покоління перевершує очікування з точки зору комфорту. Залежно від комплектації модель пропонує підігрів і вентиляцію передніх сидінь, підігрів задніх сидінь, електрорегулювання сидіння водія в 6-ти напрямках, фільтр салону, а також систему управління якістю повітря в салоні (AQS), створюючи здоровий і приємний простір. У свою чергу великий панорамний дах дарує під час поїздки чарівний вид мальовничих пейзажів і наповнює салон сонячним світлом. Залежно від конфігурації Ви зможете замовити такі додаткові опції, як панорамний дах за ціною 21640 грн., горизонтальна решітка радіатора / сузір'я (чорний рояльний лак) за 2111 грн., систему кругового огляду за ціною 12 667 грн., а тонування вікон крім передніх обійдеться в 1056 грн. Більше інформації про Н6 нового покоління Ви знайдете на офіційному сайті haval-ukraine.com   *Під вигодою 30 000 грн. мається на увазі різниця в розмірі 30 000 грн. між регулярною ціною на модель HAVAL H6 нового покоління, яка встановлена на день придбання автомобіля, і спеціальної ціною на модель HAVAL H6 нового покоління, яка діє за умови попереднього замовлення автомобіля у виробництві і здійснення передоплати в розмірі від 30% вартості автомобіля. Термін поставки автомобіля становить до 120 днів. Пропозиція діє з 01.03. по 30.04.2021 року в офіційній дилерській мережі HAVAL. Перелік і контакти дилерських центрів HAVAL Ви знайдете за посиланням https://haval-ukraine.com/ua/dealers.html   Деталі пропозиції уточнюйте у менеджерів в автосалоні.               
  • 23 Мар Орієнтація на майбутнє: які можливості застосовує високоінтелектуальна модульна платформа L.E.M.O.N. Орієнтація на майбутнє: які можливості застосовує високоінтелектуальна модульна платформа L.E.M.O.N.
    Слідуючи корпоративній філософії «Вдосконалення кожного дня», компанія GWM активно впроваджує технологічні інновації та стрімко модернізує рівень своїх автомобілів. Завдяки новим інтелектуальним технологіям кросовери HAVAL JOLION та Н6 третього покоління змінюють сприйняття бренду HAVAL та одними з перших демонструють можливості новітньої високоінтелектуальної модульної технологічної платформи L.E.M.O.N.*, незалежно розробленої компанією-виробником Great Wall Motors. Орієнтована на наступне десятиліття, інноваційна технологія відображає абсолютно нову концепцію виробництва автомобілів та сприяє трансформації GWM у глобальну компанію технологій мобільності. Для споживачів платформа L.E.M.O.N. відкриває новий більш якісний досвід водіння, адже завдяки легкій вазі вона забезпечує більш високий рівень безпеки та комфорту, а також покращену паливну ефективність. Надзвичайно високий діапазон розширення Платформа L.E.M.O.N. представляє універсальну комбіновану модульну систему, яка охоплює 438 базових модулів і 113 стандартних модулів. Із високим діапазоном розширення платформа L.E.M.O.N. дозволяє створювати автомобілі з довжиною від 4200 до 5100 мм, шириною від 1830 до 1975 мм, довгою та короткою колісною базою, підтримуючи розробку моделей різного розміру в класах від A0 до D, забезпечуючи різний стиль від міського до позашляхового шасі, а також створюючи дизайн автомобілів в трьох категоріях таких, як седани, позашляховики та MPV.   Висока продуктивність Платформа L.E.M.O.N. забезпечує провідну високоефективну потужність двигуна внутрішнього згоряння,  а також високоефективні енергетичні рішення – гібридну енергію, чисту електроенергію BEV та орієнтовану на майбутнє водневу енергію. Сімейство двигунів L.E.M.O.N. представляє два турбодвигуни об’ємом 1,5 л. і 2,0 л., чотири звичайні високоефективні двигуни і три види спеціальних гібридних двигунів. Враховуючи коефіцієнт корисної дії (ККД), який є основним показником роботи двигуна, GWM вдалося досягти провідного рівня в галузі завдяки оптимізації роботи тертя, високому коефіцієнту перепаду, високому ступеню стиснення, 980-градусному нагнітачу VGT, глибокому циклу Міллера, незалежній системі рециркуляції вихлопних газів (EGR). У 2022 році ККД звичайних двигунів зможе досягти рівня 41%, а ККД гібридних двигунів - 42%. Завдяки впровадженню технології м'якого згоряння λ> 2,5, ізоляційних матеріалів, надмірно високого коефіцієнта перепаду, надвисокого енергетичного займання, надвисокого тиску впорскування, змінного ступеня стиснення, впорскування води та інших технічних модернізацій, за прогнозними оцінками, до 2025 року ККД високоефективного двигуна досягне рівня 51,5%. Двигуни GWM можуть відповідати Китайським національним екологічним стандартам VI-b, Euro VI-d та SULEV20, а також мають потенціал задовольняти вдосконалені екологічні норми протягом наступних 5 років. Платформа L.E.M.O.N. забезпечує 24 типи комбінації силових агрегатів – від 1,5 GDIT + 7DCT до 2.0 GDIT + 7DCT/9DCT.  Обладнана 7-ступеневою трансмісією 7DCT мокрого типу з подвійним зчепленням, яка входить в ТОП-10 найкращих трансмісій у світі, платформа L.E.M.O.N. також поєднується із першою у світі офіційно заявленою 9-ступінчастою коробкою передач мокрого типу з подвійним зчепленням. 9DCT, незалежно розроблена компанією GWM, має дві версії: звичайну та P2, з потенціалом крутного моменту 400 Нм. Щільність крутного моменту є однією з найкращих у своєму класі, і висока ефективність передачі досягає 96,2%, що ще більше покращує економію палива автомобіля. Гібридна архітектура DHT – перша в світі бензиново-електрична гібридна енергосистема з двома передачами. Вона може автоматично перемикатися між послідовним приводом, паралельним приводом, прямим приводом двигуна внутрішнього згоряння на першій передачі, прямим приводом двигуна внутрішнього згоряння на другій передачі та іншими режимами приводу відповідно до умов руху. ККД у кожному сценарії знаходиться в діапазоні оптимальної ефективності. В міських умовах керування застосовується серійний гібридний режим, при цьому споживання палива може бути покращено на 48 ~ 50% порівняно зі звичайними моделями. Завдяки поєднанню різних акумуляторних батарей можна реалізувати два гібридні режими HEV \ PHEV та декілька версій запасу ходу PHEV. Енергосистема P2 + P4 має достатню потужність та провідний в галузі запас ходу. Наприклад, позашляховику класу С знадобиться лише 4,3 с для прискорення до 100 кілометрів, а максимальна швидкість може досягати 245 км / год. У поєднанні з двома акумуляторними батареями запас ходу в режимі EV може досягати 95 км та 184 км відповідно.   Вдосконалена система електромобіля Чисто електрична силова установка охоплює передньопривідні та повнопривідні форми живлення, до яких можна підібрати безліч варіантів акумуляторів. Серед них – трикутна літієва акумуляторна батарея, літієва залізо-фосфатна акумуляторна батарея та безкобальтова батарея, яка може відповідати енергоємності різних моделей та сценаріїв. Наприклад, позашляховик A-класу може мати 700 км запасу ходу, а версія з повним приводом може прискорюватись до 100 км за 4,4 с, що значно перевищує показники автомобілів того ж класу. У той же час усі акумуляторні батареї пройшли найсуворіші експериментальні випробування на безпеку, охоплюючи всі умови використання акумуляторів. Запуск водневого автомобіля FCEV другого покоління відбудеться в 2023 році. Порівняно з першим поколінням потужність паливних елементів буде збільшена на 67%, а потужність акумулятора збільшена в 5 разів. Він може бути встановлений на позашляховику D-класу і може досягти найбільшого у світі запасу ходу в цій категорії – понад 1100 кілометрів. Час прискорення до 100 км становитиме лише 4,56 секунди.   Концепція всебічного захисту Платформа L.E.M.O.N. забезпечує моніторинг середовища водіння в реальному часі та застосовує системи попередження фронтального та заднього зіткнення. Аудіовізуальний домен забезпечує усестороннє інформування водія через триекранний зв'язок панелі приладів, проекційного дисплею та екрану мультимедійної системи. Завдяки радарам та камерам домен допомоги водію забезпечує всебічний моніторинг навколишнього середовища. В той же час домен контролю управління здійснює управління рульовою та гальмівною системою, забезпечуючи більш комфортний та безпечний досвід водіння. Система утримання в смузі руху, система попередження про виїзд зі смуги руху, система утримання в центрі смуги руху, моніторинг сліпих зон, круговий огляд 360 градусів, попередження зіткнення при відкритті дверей, система екстреного гальмування – платформа L.E.M.O.N. демонструє сумісність з автономним водінням рівня L3 відповідно до класифікації автопілотів Товариства Автомобільних Інженерів (SAE). Завдяки інтелектуальному режиму повного приводу здатність долати підйом може перевищувати 65%. У той же час інтелектуальна система повного приводу в режимі реального часу може контролювати стан водіння автомобіля. Зіткнувшись зі складними дорожніми умовами, коли транспортний засіб має недостатнє або надмірне рульове управління, може бути застосований динамічний розподіл рушійної сили в реальному часі, щоб відрегулювати властиві характеристики рульового управління автомобіля та забезпечити рух автомобіля в одній смузі, тим самим покращуючи стійкість рульового управління автомобіля у складних дорожніх умовах. Що стосується захисту, GWM розвиває систему безпеки на основі тривимірної концепції "всебічний захист", яка охоплює "безпеку пасажирів", "безпеку пішоходів" та "безпеку транспортних засобів". Усі тести та дизайн конструкції базуються на п'ятизірковій оцінці національного рейтингу NCAP та оцінці «Добре» північноамериканського рейтингу IIHS. Серія всебічних випробувань в 124 умовах експлуатації охоплює європейські та американські норми, краш-тести NCAP та нові енергетичні проекти, і в той же час було проведено понад 8000 ітерацій віртуального моделювання; окрім стандартних норм та умов експлуатації краш-тестів NCAP були реалізовані також тести в нестандартних умовах експлуатації, де були задіяні найбільш повторювані сценарії зіткнення.   Легка вага Завдяки використанню високої частки високоміцної сталі (понад 70%), інтегрованому пресу для гарячого штампування та технології сталевих пластин нерівномірної товщини (TRB) була досягнута конструкція більш легкої ваги. Платформа L.E.M.O.N. надає великого значення вдосконаленню матеріалів: вперше традиційна термоформувальна сталь з межою текучості 1500 МПа була замінена на термоформувальну сталь з межою текучості 2000 МПа. В результаті, межа текучості підвищилась на 26%, а межа міцності на розрив – на 38%. Легка конструкція забезпечена завдяки оптимізованій структурі деталей, вдосконаленій конструкції, покращеним матеріалам та вдосконаленому процесу, який базується на концепції розміщення матеріалів в різних місцях у відповідності до умов навантаження, що забезпечує максимальну ефективність матеріалу. Завдяки більш легкій вазі продуктивність збільшено на 10%, а споживання палива зменшено на 14,5%. В даний час легкий кузов Great Wall Motors досяг найвищого рівня в галузі. Орієнтована на майбутнє, високопродуктивна, безпечна, гнучка та легка платформа L.E.M.O.N. є міцною основою GWM для здійснення швидких змін, які сприяють розвитку галузі, дивуючи споживачів у всьому світі технологічними інноваціями. *Назва платформи є абревіатурою, яка характеризує 5 відмінних ознак нової